ADİL ORTAOKULU
5. Sınıf Kayıt Belgeleri Duyurusu
Kayıt işlemleri sırasında öğrencinin gerçekten kayıt bölgemizde ikamet ettiğini gösteren belgeler talep edilecektir. Evraklarınızı hazırlayıp 11 Ağustos 2025 tarihinden itibaren okul idaresine kayıt için başvurabilirsiniz.
İstenen Belgeler:
1.Öğrenci T.C. Kimlik Kartı fotokopisi
2. Tarihçeli yerleşim yeri belgesi e-devlet çıktısı (Son İki Yıl)
3. Veliye ait elektrik/doğalgaz faturası (son 6 ay)
4. Tapu fotokopisi / Kira sözleşmesi (gerektiğinde)
5. Aynı Hanede oturan Kişi bilgisi (e-devlet çıktısı)
6. Sağlık raporu (Spor yapmasına sakınca yoktur ibaresi olamalı)
7.Öğrenci ile ilgili Rehberlik servisine destek belgeleri (varsa)
! UYARI:
Gerçeğe aykırı yerleşim yeri ve adres beyanında bulunanlar hakkında;
5490 sayılı Kanun'un 67. ve 68. maddeleri
TCK 206. madde gereği
Adli ve idari işlem başlatılacaktır.
Eğitimde adalet ve hakkaniyet için belgelerinizin doğru ve eksiksiz olması önemlidir.
Detaylı bilgi için okul idaresiyle iletişime geçebilirsiniz